RE/MAX'im Özel Ağ
Genel Koordinatör Nilüfer Perkim
Barbaros Mah. Sütçüyolu Cad. No : 73 / A Kat : 2 ( Palladium Karşısı )
Ataşehir İstanbul-Anadolu
Nilüfer Perkim Hakkında
Merhaba,

İş hayatımda daima 'İnsan ve İletişim' tek odak noktası idi. Çok uzun yıllardır iletişimin ana konu olduğu sektörlerde çalıştım.

1 yıl Citibank' ta Telemarketıng bölümünde Outbound arama ile kredi kartı satışı gerçekleştirdim.

3 yıl Esbank" ta Çağrı Merkezi, Kredi Kartları Kredilendirme, Kredi Kartları Risk Takip servisi olmak üzere çeşitli departmanlarda görev yaptım.

14 yıl Turkcell Global Bilgi A.Ş" de 10 yıl Digitürk Merkez Operasyonlarında, 4 yılda Turkcell Merkez Operasyonlarında olmak üzere çeşitli departmanlarda görev yaptım.

Son 4 yıldır Gayrimenkul sektöründe Ofis Yöneticisi olarak görev yapmaktayım. RE/MAX' te 2017 yılında Recruiter & Çağrı Merkezi Yöneticisi Türkiye' de bir ilki gerçekleştirerek iş birliği yaptığımız ofislere Gayrimenkul Danışmanı Aday Adaylarını yönlendirme için kurduğumuz Çağrı Merkezi operasyonunu yönettim. Ve 2017 yılında; Recruiting Ofis Türkiye Şampiyonluğu ve Bireyselde de Türkiye" nin en İyi 3. Recruiter" ı ünvanını aldım.

2019 yılı itibari ile de Ataşehir, Şişli ve 5. Levent" te ofisleri bulunan sektörde 14. Yılı, RE/MAX bünyesinde de 10. Yılı olan Profesyonel ve Başarılı ekip RE/MAX FORES ile yoluma devam etmekteyim.

Nice paylaşımlı ve başarılı günler geçirebilmek dileği ile.

Sevgi ve Saygılarımla
Nilüfer Perkim
Genel Koordinatör&Recruiter
RE/MAX FORES
Ataşehir-Şişli-5.Levent
www.niluferperkim.com.tr

* RE/MAX TÜRKİYE
Başarılı Recruiting İçin İletişim ve İkna Becerileri - Gökçe Ilgaz
Gayrimenkul Mevzuatı - Nuri İğmen

* COLDWELL BANKER TÜRKİYE
CB Connect Yeni Broker Eğitimi - Zennure Özen
CB Blue Tech Eğitimi - Halil Duman
CB Milyonerden Milyonere Satış Eğitimi - Gökhan Taş

* TURKCELL GLOBAL BİLGİ A.Ş
Müşteri Deneyiminde Liderlik Eğitimi

ŞENSEZGİN & KURMUŞ EĞİTİM
Başarılı Satış İçin Mükemmel Hizmet

TURKCELL GLOBAL BİLGİ A.Ş
Müşteri Sadakati Yaratma ve Geliştirme

TELEPHONE DOCTOR
Müşteri Hizmetleri İçin Etkin İletişim
Arayanın İhtiyaçlarını Anlama, Müşteri Hizmetinin Temel Kuralları, Proaktif Müşteri Hizmeti, Profesyonel Nezaket.

* ESBANK T.A.Ş
GENEL BANKACILIK EĞİTİMİ
Bireysel Bankacılık, Kurumsal Bankacılık, Portföy Yönetimi, Cari Hesaplar, Kredi Kartları, Hukuk, Çek, Senet

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ- GÖKHAN İÇÖZ
Diksiyon Eğitimi.

ERA EĞİTİM & DANIŞMANLIK
CALL CENTER EĞİTİMİ
İletişim, Görünmeyen Müşterilerle İletişim, Müşteri Tipolojisi, Ekip Ruhunu Geliştirme.

CITIBANK N.A.
Telemarketing Satış Eğitimi, Kredi Kartları Eğitimi

EUROCOM EDINATIONAL SERVICE
Profesyonel Diksiyon, Spikerlik-Sunuculuk Eğitimi.
RE/MAX Eğitim & Sertifikaları:
Bizi takip edin:
RE/MAX, RE/MAX COLLECTION, RE/MAX COMMERCIAL, ABOVE THE CROWD, RE/MAX BALLOON AND DESIGN (RE/MAX BALONU ve TASARIMI) vs RE/MAX International'ın tescilli ticari markası ve işaretidir. Türkiye ve KKTC’deki tüm marka hakları RE/MAX TÜRKİYE’ye aittir. Hiçbir surette izinsiz kullanılamaz.
Her ofisin sahibi ve işletmesi bağımsızdır.
Yasal Uyarı ve Kullanım Koşulları

Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni

2019 © RE/MAX Türkiye   +90 (850) 888 8 769 (RMX)
Powered by